tisdag 6 juli 2010

GUDRUN "Jag gör allt för att hamna i media" SCHYMAN med flera eldar upp 100 000 kronor i protest mot "kvinnolönerna". Å media hakar på eftersom allt på den där jävla fucking sommarön är uppblåst nonsens. Vad gör spektaklet Schyman nästa sommar? Skär upp en nedrogad kvinna som protest mot den drogrelaterade traffickingen?
SÄTT ELD på Schyman! Var än tändstickorna?
BORGARNA spelar bekymrade och gråter över de rödgrönas påstådda kampanj mot Maud Olofsson. Kampanj mot henne? Det behövs inte. Varenda gång Olofsson öppnar käften försvinner ytterligare några av centerns väljare. Låt´na hållas.

5 kommentarer:

Rolf sa...

Det hade varit bättre att dela ut
100 000,- till ett gäng utslagna kvinnor istället. Hon är bara sensationslysten och det går ju bra att elda upp andras pengar.
Ta trosor nästa gång.

Rolf sa...

Det hade varit bättre att dela ut
100 000,- till ett gäng utslagna kvinnor istället. Hon är bara sensationslysten och det går ju bra att elda upp andras pengar.
Ta trosor nästa gång.

Inger sa...

Tobbe!
Hemma på vår gata i staaan,DÄR finns det tändstickor!!!

Inger sa...

En av våra bättre svenska skådespelerskor(Solveig Thernström) har lämnat sin ensemble på scenen mitt under pågående föreställning,där Maud spelar huvudrollen.
Hon tänker nu medverka i en annan uppsättning,som går för fulla hus,men som är i en helt annan genre.Mona spelar huvudrollen och Lars betjänten.
I den föreställningen får Solveig en mycket större och bättre roll än i den hon lämnat!
Välkommen Solveig, till din nya ensemble,spela väl på den rödgröna scenen.
Föreställningen kommer att ses av väldigt många,få stående ovationer och har kommit för att stanna!
Jag tänker att sitta på första parkett!!!!!

Inger sa...

Fy fanken vad dyrt det är att parkera i Linköping!
I dag stod jag en halvtimma, strax utanför en ruta,och när jag kom tillbaka till bilen satt en gul remsa på framrutan som talade om att det kostade 500:- att stå där jag stod.500 spänn!!!!!
Jag menar,sååå jäkla bra parkeringsplats var det ju inte!
Q-Park stod det på remsan.Att betalas inom en månad.
Ja,det är väl bara att prioritera betalningen till Q-Park och stå över nåt annat roligare att lägga 500 spänn på!