tisdag 24 augusti 2010

Det tar sig, sa mordbrännarn. Ytterligare några som bönar å ber om FredagsFrågan. På Facebook utbrister kyrkvaktmästare Håkan att han går över vägen till kyrrgårn om inte FredagsFrågan snart gör comeback. Håkans maning påverkar Presleydentens medvetande och hjärta, absolut!, men frågan är om hans vädjan och hot räcker för att beveka den sötsliskigt ståndaktige Presleydenten. Den som lever få se.
Annars? Fredrik Federley (C) gråter ut i ny bok. Partiledningen lyssnar inte tillräckligt på just honom, gnäller han. Felet är att centerns ledning lyssnat för mycket på Federley och de övriga i Stureplanscentern. Det är därför centerpartiet stöds av ungefär 3 procent av väljarna i Stockholm.

3 kommentarer:

Inger sa...

Käre Herr Presleydent!
Sedan jag i Fredags morse upptäckte att du inte konstruerat någon F.F har mitt liv varit helt upp och ner!
Den besvikelse jag kände när jag öppnade tidningen,kan knappt med ord beskrivas,den besvikelsen har suttit som en gråtklump i mellangärdet ända sedan dess!
Maten har inte smakat och nattsömnen har varit katastrofal,och socialt har jag inte fungerat över huvud taget!
Hur KUNDE du utesluta någonting så VIKTIGT??
Jag, och många med mej, har troget väntat i 6 veckor på en ny fråga. Låt oss inte vänta längre!
Snälla,snälla,snälla,ge mej min sömn,min matlust och min sinnesro tillbaka!
TACK!

Torbjörn sa...

Nu börjar det likna nåt.

Rolf sa...

Nu finns även Göta kanal 3 i Tobbes prishög.