fredag 4 maj 2012

The Hub Caps - Pretty Little Baby Love

9 kommentarer:

Inger sa...

Det här är bra musik!

Monica sa...

Håller med Inger

Inger sa...

Först ser jag "Postkodlotteriet".
Ganska hanterbart, med fyra svarsalternativ.(Här hemma i TVsoffan alltså)
Sedan ser jag "Smartare än en femteklassare".
Dinosarier,Stjärnor o planeter,inlandsis,mossor,lavar o Ryska tallskogen,inte kan jag så´nt! Men femteklassarna,dom kan!
Duktiga ungar!
Hälsn.65plussare med 7årig folkskola.

Sven sa...

Inspiration till möblering och heminredning som passar till musiken hittas på www.styleroom.se

Rolf sa...

Träffade en polis i helgen. Han hade en skottsäker väst, och en kulmage under. Vad passande.

Inger sa...

Angåeende din krönika i dag Tobbe.
När Agenda började och dom första tio minuterna in i programmet,såg Fredrik Reinfeldt rädd ut.Sedan klättrade han upp på en av sina höga hästar och blev arrogant, hånfull och dryg.Han förlorade sin pondus på det.
Stefan Löfven klarade sej alldeles utmärkt i debatten,med sitt lugn och sin saklighet.
Reinfeldt HAR all anledning att vara rädd!

Inger sa...

Slutet av 60,hela 70 o in på
80talet lyssnade jag på dom,Simon and Garfunkel.Idag tilldelades en av dom Polarpriset(Paul Simon)och jag citerar Gert Fylking:ÄNTLIGEN!!

Drangelius sa...

Nåt nytt, tack!

Anonym sa...

http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=3919255&codingformat=.m4a&metafile=asx
Jonas i HubCaps vill in på svensktoppen...