torsdag 7 oktober 2010

FRAJDÄJJFRÖGAN I CÖRREN

Mia Karlsvärds fotobok "Ur spättans synvinkel" är förstapris. Här signerar hon boken – just för dig!
Dagens fråga: Något för alla cineaster som inte räds den nakna sanningen. Vad heter filmen? Svensk premiär ett år efter Tage Erlanders avgång som statsminister. "Folk skrattar hejdlöst i salongen", skrev tidningarna.Titeln för tanken till en manlig grönsak som gärna dansar. Han som spelar huvudpersonen sölade inte. Dansk exportsuccé.

Svar senast måndag 15.09, vinn bok eller Trisslott (5).

3 kommentarer:

Rolf sa...

Ett tips; gå in på www.youtube.com
sök Max Rogers. Vi spelade i nygammalt 1977. Jag trummade och tänk, 33 år sedan och lika många kilon. Tänk om man vetat vad man vet idag, ajajaj.
FF är redan klar och snopptemat är tydligen på tapeten fortfarande.

Monica sa...

Jag har kollat på Max Rogers, gu så gulliga ni var. Och FF är löst och jag hoppas på att vinna Mias fotobok.
Har också tittat på "Bert" i barnkanalen.

Frun kom hem från ett dildoparty och gubben frågade:
- Nååå, hade dom någon som liknade min snopp?
- Ja, men dom såldes som öronproppar!

bibbi vitamin sa...

Rolf, nu har jag kollat in youtube, vilket fint gäng ni var, snyggast var förstås trummisen!!