torsdag 7 oktober 2010

JAHA. SÅ TYPISKT. I början på veckan tänkte jag så här: I år vinner säkert Mario Vargas Llosa Nobelpriset i litteratur eftersom så många "experter" anser att hans tid som trolig pristagare är förbi. Jag tänkte vidare att nu ska jag satsa några spänn på Vargas Llosa som pristagare. Det glömde jag så klart. Kom att tänka på´t när jag nyss läste vem som erhållit årets Nobelpris i litteratur.
Har 4 böcker av honom hemma. Dén enda jag inte tagit mig iegnom är Kriget vid världens ände. Kanske dags nu. Det gröna huset och Tant Julia och författaren är suveräna.

BILDEN: Mia försöker få ordning på gubbsen och de övriga vid gubbdagiset/verkstan utanför Skänninge. Reportage i Corren i morrn. Typiskt: Taskigt med utrymme och inte tillräckligt med tid för att skriva, blev mest skit. Men Mias bilder är bra.

Inga kommentarer: