torsdag 14 oktober 2010

ROLF, alltid on the hugg, vidarebefordrar detta. Håll till godo:
Visste du att...

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat

tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?
(Är knappast värt det...)


Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera
tillräckligt med gas till en atombomb?
(Nu börjar det likna något!)


Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt i

kroppen att det kan spruta 914,40 cm ?
(Oh My God!)

En grisorgasm varar i 30 minuter?
(I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!)


En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör?

(Ohyggligt!)


(Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...)

Om du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150 kalorier I
timman?
(Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet...)


Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är

fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita
loss hannens huvud?

('Älskling, jag är hemma! Vad f...?!')


En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det
motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.
(30 minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta??)

Havskatten har över 27000 smaklökar!
(Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?)

Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen?
(Jag vill fortfarande va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför

kvantitet!)

Fjärilar smakar med fötterna?
(Någonting jag alltid har önskat att veta!)


Den starkaste muskel I kroppen är tungan?
(Hmmmmmm....)


Högerhänta människor lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?

(!)

Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?
(OK, det är nog bra.....)


En katts urin lyser under svart ljus?
(Svart ljus.... ?)


En struts öga är större än dennes hjärna?
(Jag känner människor med samma problem...)

Sjöstjärnor har ingen hjärna!
(Sådana människor känner jag också!)

Isbjörnar är vänsterhänta?
(Om dom byter, kommer de att leva längre!)


Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens
skull?
(Men grisen då?)

6 kommentarer:

Åke sa...

Äntligen lunch. Såg Carolina Gynning igår och om hon gör en läppförstoring till, kan hon stå upp och suga av en dvärg.
Apropå läppar. 2 flugor står i mungipan på en färgad man. Ska vi tävla över till andra mungipan säger den ena.
-Javisst sa den andra.
En av dom satsade stenhårt men när han kom fram, stod den andra där redan.
-Hur har du hunnit hit redan?
- Jag tog en genväg över nacken.

Sune sa...

Vilken gris har dom frågat?

Inger sa...

Smakar det så kostar det,visst är det så,Bibbi Vitamin!
På tal om det så hörde jag(på riktigt alltså) om en sorts valhona, som simmar tusentals mil för att hitta en partner!
DET skulle jag aldrig göra!!!
Inte ens om jag vore gris.

Rolf sa...

Jag tror att grisar simmar ganska dåligt. Valhonor kanske inte har nåt val,kul va!
Människan är den enda individ som går och lägger sig när den inte är trött och går upp när den är trött.
Jag tror det vore bättre att vara gris. Hur många dansar inte ofantliga transportsträckor under många år, för att hitta en partner.
Kanske Monica har nån åsikt om.
DDDP kanske Ni kommer ihåg. I morgon ska jag upp till hud på US och lämna hud, ingen förhud dock, den behåller jag. I got you under my skin, jag tog dej under maskin.

Inger sa...

DDDP? INGEN ANING??
Rolf ska lämna lite av sin hud på US i morgon.Dock inte av förhuden (enligt honom).
Synd!
Han kunde ju komma överens med Syster RUT om ett rotavdrag.

Rolf sa...

Synd, omskärelse eller? Det blev en rutbit av huden och resten smordes in med Daivobet. Jag är nu lindad som en mumie, med vissa strategiska öppningar givetvis.
I tidningen musikern, var det någon som för flera år sedan använde DDDP som förkortning för Det Dansande Dumma Packet. Det var inte jag, för tack vare danspubliken har jag levt, och lever ett rikare liv, på alla sätt. Jag har också haft och har fortfarande ett väldigt händelserikt liv med många resor och upplevelser och turnerandet var härligt när det pågick. No regrets som Edith Piaff visst sjöng.
Kanske en FF/LF i em i mån av tid. Något lättare än sist kanske.