fredag 15 juni 2012

DRYGT 2 TIMMAR till match. Hur den slutar? Kan sluta hursomhelst. Rolf tippar Sverige. Jag tippar fegt: 2-2. Eller också vinner Sverige med 3-1 eller England med 2-0. Passande kväll, annars, fredag, vackert vär åsså fotboll. RÖNTGADE mig i morse. US. Magnetröntgen. Man åker in i en sån där sluss. Sen låtar det som att tre byggjobbare går loss med var sitt högtrycksborr.
--- Du ska få hörlurar med musik, sa sjuksköterskan som var en han.
Nån satans reklamradiokanal med usel musik å fånig reklam. Jag låg där i tunneln i 17 minuter och höll på att bli galen av musiken. Hellre högtrycksborr i örat än reklamradioskval.
APROPÅ DAGENS FF: Elvis inspelning av Dylans Tomorrow Is A Long Time är ljuvligt magisk.
MER OM FF: Nästa veckas Fråga följs av ett fullkomligt sanslöst vinstregn. Ojojoj.

2 kommentarer:

Rolf sa...

Tycker ändå att man inte räcker ända fram. Urdåligt enligt min åsikt. Zlatastrof som en del utländska tidskrifter uttrycker det. En Zlatan gör att alla andra somnar. En mot 11 funkar inte. Sverige borde skämmas med alla dessa stjärnlirare, som tror att dom är världsstjärnor. Förlust mot Frankrike, som saknar betydelse, är nog att vänta på tisdag ändå.

Sven sa...

Nej, tacka vet jag gammal hederlig röntgen: När man fotograferar armarna så ser man benen.