onsdag 29 oktober 2008

LUNDELL RÖSTAR INTE PÅ MAUD

ULF LUNDELL röstar inte på Maud Olofsson. Bara det är ett tungt vägande argument att se honom & his band i Konsert & Kongress i kväll. Brorsan och jag är där. Om jag lever så länge. Febern går hetare än hos Raskolnikov. I går högg jag tändved, i natt drömde jag att jag högg huvet av en vidrig pantlånerska.
STEFAN LÖFVEN, IF Metalls ordförande, gillar Lundell. I dagens Corren skriver Erik Höjer om Löfvens besök vid Partnertech i Åtvidaberg.
VARFÖR LÄGGER jag in en bild på Maud Olofsson? Febern förstås. Bjarne Kindstrand frågar i en kommentar varför Tobbes Blogg ser annorlunda ut i corren.se. Det som skiljer är att högerspalten inte syns i "tidningsbloggen". Shit the same -- dom jag länkar till kommer att uppmärksamma shär.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag glömmer aldrig en sommarkväll nere vid slottet i Vadstena när Lundell sjöng, det var underbart. Kul att du bloggar på riktigt igen, bloggspace är väl mest för fjortisar, haha.

Anonym sa...

du påmminer lite om lundell synd att du snart måste snagga dej när obama vinner

Helena sa...

Pschhhhh, jag har TREOn på G åt Dig. Du måste få ned febern. Inga flera sådana bilder, tack !

Anonym sa...

Jag förutsätter att även Correns borgerliga ledarskribenter ges möjlighet att öppna egen blogg.

Anonym sa...

Svar till anonym....kalla den gärna
BLARREN på BLORREN

Anonym sa...

Jag tror inte heller att Lundell tillhör Mauds favoriter.
Jag har aldrig gillat Lundell men i jämförelse med Winnerbäck är han enastående.
Har folk i allmänhet så dåligt musiköra, att dom inte hör när någon sjunger "surt".
Oavsett repertoar/genre så tillhör Christer Sjögren en av dom som verkligen sjunger rent...jag sa oavsett genre, kom ihåg det