fredag 18 juni 2010

VA NU????? Åska å hällregn. Bara i Kisa?

8 kommentarer:

Allan sa...

En del straffar Gud direkt.

Rolf sa...

Förr var det nu minsann fast djävligare desto värre, men så här djävla sämre har det ta mej faan aldrig varit dåligt, och man får vara glad att man får vara tacksam, annars kan det gå så att man kan eller heller och ställer båda sig själv och illa ute.
Är det boss eller jag som är du här?

Rolf sa...

LF i morgon, mycket fotboll utlovas, väck gubben!

Rolf sa...

Nu kommer LF. Som sig bör i dessa tider, söker jag en fotbollsspelare. 100 år innan han föds är det passande nog skottår och även när han föds. Inte undra på att han blev fotbollsspelare.
100 år innan slapp man nog att sy fotbollen för hand och hade han fötts det här året, hade han nog blivit center. Han är trots det mer skorpion än skytt. Han blev så tänd på sin fru, som är en riktig fackla, att dom fått 3 barn. Hans födelseår innehåller också siffran han hade på sin tröja. När han bytte klubb blev Jimmy så förbannad, att han tog ett skutt.
Jag tror att Peter, Mona, Maria och Lars gillar flaggan i det land han kommer ifrån. T o m hans förnamn låter kungligt. NOG!

Rolf sa...

Va! är det bröllop? Vem gängar sig då? Tyckte han såg ut som Boxer Robert i TV-reklamen.
Nu är det hjort sa brudparet. Hemlig meny tydligen MEN det blir champagnemarsmallows till efterrätt
och till vickning får Vickan prinskorv förstås. Undrar om korven håller sig i skinnet?
Det gäller att ha tungan i rätt mun.

Rolf sa...

Galärslavarna var för få, för kungen hade tänkt åka vattenskidor efter brudparet. Jag tycker att paret ska få lugn, och ro själva.
Silvias mun blir bredare och bredare och snart går huve´t av på mitten. Tänker på den bredkäftade grodan.

USA Inger sa...

Buhu, buhu. Jag fick inte se Vickan och Dannes bröllop. Min dator fick ett automatiskt meddelande att den hade ett kodnummer som visade att den inte befann sig i Sverige och att jag därför inte kunde få se video på begivelsen i lördags. STV ansåg visst att det var någon slags säkerhetsrisk. Huh?????
Min väninna i Stockholm sa hon haft TV på i 17 timmar! Det enda som skulle få mig att ägna så mycket tid framför en TV vore en stillbild på Johnny Depp.

Åke sa...

Svenska försvaret måste köpa nya helikoptrar!!!!
Finns det inte andra viktigare saker att lägga pengarna på?
Det är ju skandal.
Inte undra på att vi har krig, på sina håll här i världen, när inte ens ett fotbollslag kan hålla ihop. Det är också skandal och rena sandlådenivån, som dom franska spelarna befinner sig på.
Finns det bara 2 "riktiga" bloggare här och resten är fiktiva?
Man kan börja undra.