måndag 9 januari 2012

WILHELM har fyllt ett år och här ses han tillsammans med morfar Presleydenten. När jag fyllde ett år visade almanackan 1951 å Fats Domino spelade in Careless love. Så heter boken om Elvis som jag läste för ett antal år sen. Allt hänger ihop.
Kul: Jag har kvar Mina första år, boken som mor och far köpte sen deras förstfödde kommit till världen. Foton, beskrivningar av mina första födelsedag, min första teckning --- ojojoj vilka summor den boken skulle inbringa om jag sålde den på Tradera.

1 kommentar:

Rolf sa...

Är det revolvrar till höger på bilden? License to kill?
Nye tränaren ska lyfta LHC i tabellen....! Varför inte i håret.
Harald kommer att predika samma saker som Hasse och dom har samma filosofi om spelet. Hur stora förändringar kan det bli?
Ikväll Harald på Hovet och det stora utskåpet.