måndag 27 september 2010

ROLF är åter back at home efter att ha skattat sig lycklig i i värmeböljans Turkiet. Å kolla vad han inköpte för att överräcka till Presleydenten! Stort tack, Rolf. Jag fick gitarren i morse, den stämde mig till lycka, yeah man.
FRUGAN opereras i morrn. Benbrott. Alltid är det nåt. Jag har just betalat räkningar. Man har inte roligare än man gör sig. Kollade val.se, kommunfullmäktigevalet i Falköping (ettersom jag har en kusin som sitter som ledamot för vänsterpartiet där). Sverigedemokraterna fick 4 mandat. De är starkast i småorterna utanför Falköping, typ Vartofta där frugan staammar från, dvs orter där det knappt finns några invandrare. Rädsla?
Köpte Allers till Frugan i kväll. Allahs Veckotidning va slut. Det är jag också. Men bara tillfälligt.

1 kommentar:

Rolf sa...

Har inte Elvis haft en likadan gitarr? Något större bara.
1977 tror jag.