onsdag 1 februari 2012

Inställt
pga sjukdom (fuckin´ flu)

22 kommentarer:

Rolf sa...

Krya på dig, FF=fuckin´flu

Helena sa...

Krysa´på sig !

kristina sa...

ingen ff allså:)

Rolf sa...

Jag KANSKE kan vara stand-in i morgon och leverera en LF. Kan i så fall lämna ner några lotter till Tobbe, som pris. Vi får se.
Det är städning, hockey, melodifestival o dyl. så det kan bli tight med tiden.

Monica sa...

JAHA!!!!!!
Krya på dej gamle gubbe, i din ålder ska man vara väldigt försiktig när man blir sjuk, och har du feber så är det förenat med livsfara
Rolf, en LF kan JU vara bra.
Men vad är det för vinster?

Rolf sa...

Monica, lotter förstås.

Monica sa...

Det låter bra med lotter, och nu väntar jag på LF

Rolf sa...

Äntligen en lugn stund för en LF. Söker en stad. Kan förknippas med en skidåkare, som kom sexa från slutet. 11 syskon är också en ledtråd och jag tror att man tog sitt vatten ur brunnar i begynnelsen. 100 år innan staden blev till, kunde man se fotspår av en okänd, mycket känd primat. Dock ingen indian, som man kanske skulle tro. Syskonen och ett visst antal poäng, ger årtalet då staden bildades.
Om det är flera än Inger och Monica. som kommer på svaret. skriver jag ner namnen på lappar och drar en vinnare. Tvättstuga, hockey, melodifestival, det är mycket nu.
Fick precis tag i sista biljetterna till Skifs/Norman på Tyrol/Gröna Lund den 28 april och deras sista föreställning. Lycka till och Tobbe kan väl ligga och lösa frågan. Dom kanske har haft någon slags feber i den staden, dom också. Så lätt det blev nu då.

Monica sa...

Jag gissar på MORA för jag har en storasyster som bor i Färnäs ca 5 km utanför Mora och hennes man fyller 83 år i morgon.
GRATTIS PER-HELMER!!!!
Och enligt ett lokalt talesätt ska byn vara världens största: "Firnis wirdns stirste bi, fir tjilometer i firkant."

Rolf sa...

Det var inte rätt Monica.

Sussie sa...

leksand

MONICA sa...

TRÅKIG, att jag hadde fel men jag har JU gjort ett försök i alla fall och i morgon så har jag inte tid med någon LF, jag ska till Folkungaskolan där det är seniordans och då
är det Hasse-Peters som spelar

Inger sa...

Thorsten Flinck sjöng barfota och gick vidare.
Tyrolbiljetterna kan man kanske få
bli ve.Om VÄXJÖ är rätt stad?

Rolf sa...

Nej flickor, Ni måste längre bort, utanför Svea rike.

Inger sa...

Pussst! Hela ligan barn, barnbarn
och deras respektive här på söndagsmiddag.Den siste gästen släntrade just ut genom dörren med en låda stekrester till lunschen i morgon.
Får väl börja fundera på LF igen.Någon liten ledtråd till kanske?
Nu "Landet Runt".Jättebra!

Rolf sa...

Inger, du kanske såg 2½ män ikväll?

Monica sa...

Jag tittade på 2½ män

Rolf sa...

Ja då så, kan man få en gissning på LF då?

Rune sa...

En ren gissning Malibu

Rolf sa...

Charlie stack ju till LAS VEGAS och gifte sig, när Chelsie och han bröt. Stenmarck, sjöng ju Las Vegas i en melodifestival. Stenmark assoc. till skidor osv

Inger sa...

Tyvärr Rolf,har aldrig sett 2 1/2 män.Hade nog inte hjälpt mej med LF i allafall.Svårt tycker jag.Synd att det inte var Växjö.
Undrar hur Tobbe mår?Må han krya på sej och bli bra snart!
Bloggen väntar!

Rolf sa...

Jag tycker att du ska titta på 2½ män Inger. Dom avsnitten med Charlie Sheen. Dom/den nya är helkass.
Vore kul att höra av Tobbe och hur han mår.
Om det blir flera LF, ska jag tagga ner och göra dom lättare.