fredag 6 mars 2009

24STIL heter nåt slags program som börjar sändas i corren.24 ikväll. Jag läser förhandsreklamen på corren.se och fattar direkt att jag är som klippt å skuren att leda det programmet. Det heter nämligen att trasiga jeans och fransar är hett på modefronten i vår. Det betyder att jag är glödhet. Mina trasiga stall-jeans är så jävla söndrigt sladdriga och ihåliga att t o m ungarna skäms när jag stövlar omkring i dom. Jag lagar dom själv. Sån där textillim som jag köper på Konsum.

MEN FRANSAR --- jag har varit på jakt efter en fransjacka i flera år. Hittar fan ingen. Dyker det upp nån på tradera.se så är den så jävla stor att jag kan använda den som utetält när jag firar min 60-årsdag. Fast hur kul är det att fira en högtidsdag i ett kallt tält i mitten av februari. Kul ändå att jag äntligen är het på modefronten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trasiga kvinns låter intressant.

Anonym sa...

BYFÅNEPROGRAM men Tobbe är bäst på ironi. GODNATT