söndag 29 mars 2009

SOMMARTID. Trött som en slocknad galax. Är jag. Sånt som piggar upp är mejl från Uffe och Bolling i Vadstena. Martin har ingen dator. Känns som att vi måste träffas snart, vi fyra.
SKJUTSADE FRUGAN till US i går. Var inne hos´na en sväng i dag. I morrn väntar operation. Den första av flera. Johanna och Siri var i Stockholm över helgen så jag var stalldräng i dag. Jag och Oskar, labradoren som fyller 10 i juni. I Kisa samlades drygt ett tusen personer för att hylla Magnus Samuelsson. Nä , jag var inte där (jag satt på US, är du glömsk eller?????) men jag läste Correns artikel på nätet och såg inslaget i ÖstNytt. Nu snart presskonferens i LO-borgen.

1 kommentar:

Rolf sa...

Litauen(småländska)= lite av en.
Stava är inte lett.
Lycka till med operationerna, det lät inte roligt, men våra doktorer är duktiga.
Svärmor har legat 5 veckor på hjärtintensiven för en otroligt ovanlig sjukdom "Takotsubo". Läkaren visste inte mer än vad jag läst på nätet. Nu är hon helt frisk
i alla fall, håller tummarna.