onsdag 25 mars 2009

SÅ VART DÄ KVÄLLER

NYSS TILLBAKA från en utflykt i Horn. Ungar som repar en musikal. Premiär fredag kväll. Ikväll måste jag springa. Absolut. Firade avlöningsdagen med att spankulera till Sandströms och inköpa ny skjorta. Svart förstås. 299 spänn. Den dyraste skjorta jag nånsin köpt.
VÅREN kikar fram bakom gardinen, lite försiktigt sådär. 25 styrelseposter. Får inte antalet ur huvet. Sitta i 24 bolagsstyrelser. Nä, det kan inte funka.
HÄR I KISA kretsar mycket kring Magnus Samuelsson och Let´s dance. Jaja.
FICK EN hel drös med arga mejl sen jag skrivit i Corren att blotta åsynen av Maud Olofsson kan få en att omvärdera det här med rösträtt för kvinnor. Tog tydligen hus i helvete. Måste tänka mig för bättre i fortsättningen.
JUST NU GRUNNAR jag över ny FredagsFråga. Tänkte göra paus men eftersom antalet "svarande" är stort och i stigande fortsätter jag ett tag till. Den jag grunnar på nu är inte så jävla dum, bara jag får tillét.
NU HEM, sen springa, sen duscha, sen.... ja, helst slockna. I evighet, amen, ta fram´en, vicken.....jaja, skärp dig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ta nåt med Elvis vet,ja

Anonym sa...

Wanja kan inte sitta kvar, hur ska hon kunna stå på 1 maj och prata om solidaritet med dom svaga.

Anonym sa...

Hon får prata svagt med dom solidariska och visa frAMFötterna.

Anonym sa...

"Tandberg" är Rolf, ge dej du är avslöjad.

Anonym sa...

Har vispen fått snurren-jej är norsk.