fredag 6 mars 2009


HATA
Melodi-
festivalen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med, har inte sett ett skit av et å lika glad e ja för d :)

Anonym sa...

Bard, är inte han lite bekant med
Carl Philip o Carl Jan. Det låter kanske lite trekantigt, men det gör fredagsfrågan också.
Kan man kalla Siv Svangren för ett
nervgassvin, eller?
Varningen verkar inte mycket att ta fasta på men säg inte nej säg kanske i alla fall

Anonym sa...

Så moget och vuxet, och det som förvånar mig mest är att någon läser detta.

Anonym sa...

För jag var kär i min skolfröken Nilsson och hennes Två mörka ögon och sade att Jag ringer på fredag, det var i vår ungdoms fagraste vår.

Anonym sa...

Jaa du gör det ju. Skaffa dig en facebook och lämna den här bloggen för gott, ett tips bara.

Anonym sa...

Var hon byns enda blondin och spred virus och bakterier?

Torbjörn sa...

HEJ OBSERVER, vi älskar dig också, ha en riktigt trevlig helg, och du kan va lugn, jag skriver säkert nåt i helgen också. Vilken tur för dig att vi andra finns. Omsorg, omtanke, solidaritet å sånt där du vet.

Anonym sa...

Jag röstar på Axel Anders ragtime band.