söndag 1 mars 2009

ÄNTLIGEN I MÅL. Mora är härligt, men helst vistas jag här om sommaren. Kullorna är mer lättklädda då. Men loppet gick okej, jag körde i mål efter exakt sex timmar, sju minuter och tre sekunder. Till höger ses en annan av oss drygt 13 000 som åkte Vasaloppet. Hur mycket snor gör man egentligen av med under ett lopp? Han till höger skröt om att han är släkt med Maud Olofsson. Snorbror lät det som när han presenterade sig.

NU SKA JAG duscha, sen bär det iväg hemåt. Jag har fortfarande överflödsenergi så jag springer med skidorna på ryggen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

2 finnar hemma från vinterkriget träffades. -Vad gjorde du först när du kom hem?
-Satte på kärringen.
-Sen då?
-Tog av mej skidorna.

Anonym sa...

hets mot folkgrupp

Anonym sa...

Kvinnorna?

Anonym sa...

han kansker heter Snorbjörn haha

Anonym sa...

Några kloka ord ur ordspråksboken;
Pressen skulle tjäna spaltkilometer på att bara skriva om det politikerna gör, istället för att skriva om det de säger.
En politiker är som en groda. Det som inte är mage är huvud-och det är mest mun.
Smekmånaden är över när hunden bär fram tofflorna och hustrun skäller.
Även du mitt kruthus sa arméchefen.

Anonym sa...

Bloggen är död...länge leve bloggen,eller?

Anonym sa...

död är bloggen

Anonym sa...

orörd är groggen

Anonym sa...

Röd är proggen.

Anonym sa...

progg är skit

Anonym sa...

Skakad inte rörd är groggen

Anonym sa...

Kolla Raggarrockarns hemsida under tiden Tobbe tar siesta.Klicka på nmanethär uppe.