fredag 16 oktober 2009




18 kommentarer:

Liemannen sa...

Godnatt Era dö´dansare

Agneta sa...

Godnatt, Liemannen och alla andra och "nice weekend".

Rolf sa...

Snart en fråga på hemma hos Er i datorn, inte om Karl Bertsson.

Rolf sa...

Tar en snabbis, så får Ni mjuka upp hjärnan och min tvättmaskin hinner stanna(kan bli en svårare senare)
Söker en svensk politiker. 100 år innan han/hon föddes upptäcktes ett ämne som du förmodligen har i hårddisken i din dator.
Det var ingen träskalle och använde inte Cuprinol som hårvatten. och det var inte Per Albin Hansson och det behöver jag väl inte säga 137 gånger hoppas jag. Tobbe häng på.

Anonym sa...

Jöns Rundbäck

Rolf sa...

Ingen Jöns. Behöver tydligen inte göra någon ny fråga. Jag som trodde den här var lätt. Känner inte Tobbe igen sina meningsfränder.
Kanske ska lotta ut t-shirten med Elvis på. Återkommer snart.

John Blund sa...

Godnatt Era dönickar

Rolf sa...

Ubåt- dyker det upp nåt då?

Rolf sa...

Eller blev Ni kvar i djupet?

Inger sa...

Det här ska jag gå till botten med.

Inger sa...

Jag tror att det kan vara Anders
Vensson.

Rolf sa...

När Tobbe har vaknat till liv, skulle jag vilja be honom komma med ett förslag på lördagsfrågan.
Han borde fixa detta lätt.

Monica sa...

I samband med U-137 så tänker jag på Calle Bildt. MEN eftersom det skulle vara en meningsfrände till Tobbe så är det nog Olof Palme

Rolf sa...

Nej en snickare från början, som också skrev en bok om P-A Hansson.

Monica sa...

Rickard Lindström

Rolf sa...

Sven Andersson

Monica sa...

AHA! Vad det så enkelt

Rolf sa...

Ibland är det enkla, som är det svåra.