torsdag 18 mars 2010

Glömde lägga in FrajdäjFrågan här tidigare i dag. Se om jag minns. Vad som hände 1964 eller 1983 minns jag tydligt, men vad jag skrev i dag på förmiddan...
Alltid aktuell --- vem är hon/han: Besökte Borghamn på 70-talet men det var inte detta avslöjande reportage som fängslade många läsares intresse. Två är äldre än Carl XVI Gustaf. Somliga beskriver hans texter, som hamras fram på en Adler, som korståg mot överheten.
Briljant förstapris: Elvis-pussel i 1 000 delar, skänkt av Mia & Boije Stéen i Mjölby. Andrapris: Dennis Lehanes magnifikt briljanta roman Ett land i gryningen åsså 5 Trisslotter. Om personen snusar vet jag inte, tror inte det, men vin gillar han/hon.

5 kommentarer:

Monica sa...

ÄNTLIGEN kom FF

Åke sa...

Åh han har lagt in ettan.
Jag har 3 val;
Olga Julinu
Julia Loung
eller Uno Galliju.
Får väl chansa på en av dom.

Rolf sa...

Du glömde in bort att lägga in Ettan, väl?

Rolf sa...

Gud giv mig styrka..nu är det
obaLANTZ i P4 igen.
Den enda kanal jag får in på den gamla Radiolan på jobbet. Väljer att stänga av.

Åke sa...

Trots att han inte snusar, så har han väl fått pris ibland.