onsdag 26 maj 2010

Å HUR BRA börjar den här dan? Anländer till Corren i Tråkköping, knappar in mig på datorn, kliver iväg till toaletten för att tömma tanken -- å sen när jag ska dra upp dragkedjan i gylfen har kedjan hakat ur, å inte fan att jag får fast den. Tänkte först att nu får jag gå med en tidning framför skrevet hela dan, kom sen på att jag kan köra med skjortan utanpå. Men det får inte blåsa. Vikken dag (å den har knappt börjat).
LITE BÄTTRE NU: Bland mejlen finner jag ett Elvis-mejl från Helena, Queen of Mjölby.

7 kommentarer:

bibbi vitamin sa...

Hi hi hi

Helena sa...

Att jag hade på känn att du behövde extra uppmuntran just idag :)

Bettans krypin sa...

haha nu börjar iaf min dag bättre efter att ha läst om dina problem:))

Monica sa...

Om det är Corren du avser som tidning
så är det ju mycket skit som står i den, så har tidningen kvar .......

Inger sa...

Hej Tobbe.Vilket elände.Se till att fixa jylfen fortast möjligt,så du inte drar på dej nån förkylning eller nåt annat smittsamt.

Torbjörn sa...

"bara" brudar som kommenterar. Det ante mig: Kvinnor är mer omtänksamma än gubbs.

Prosten sa...

Var rädd om prostatan.
Den behöver visserligen trimmas på ett annat sätt, men kyla är inte bra.