onsdag 19 maj 2010

Ledig idag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Världens lyx. Andra har det jävligare. Mejlkontakt med flera som hamnat eller är på väg till högeralliansens slutstation FAS 3. Vilket Sverige är det egentligen som växer fram?
Har du tänkt på en sak? Att dom som gläfser mest ettrigt om hur viktigt det är med "flexibilitet" och mindre av regleringar är oftast folk med välbetalda heltidsjobb. Som till exempel borgerliga riksdagsledamöter med sammanlagt ungefär 60 000 kronor i månadslön.
I går sol, nu vete fan.
Micke mejlar: Kul att du är med i Öst-Nytt och inte 24Corren men konstigt att "din egen" kanal inte visar upp dig. Är du bojkottad för att du är sosse?
Frågar Micke. Vet inte vad jag ska svara, mer än svaret att Öst-Nytt inte bojkottar.
Gräsmattan blev snyggt klippt, men det är för mycket mossa i mattan.

7 kommentarer:

Åke sa...

Mossa på bröstet? Kanske spindelväv nertill...dags för bekämpningsmedel.

Monica sa...

Det är bättre att bli uppvisad i Östnytt, det är många fler som kan se det än 24Corren

Monica sa...

Bra Torbjörn, jag håller med dig för jag är en jasägare, nu har jag också kollat lite på en och en halv man jag håller med Rolf om att det är festligt. Nu Anna Anka innan efterlyst

Göran Ragnarsson sa...

Jag instämmer i det du sa i Östnytt om kommunpolitiken, men jag tror tyvärr aldrig att det blir som du vill. Kul iaf att du sticker ut och inte lallar med.

Göran sa...

Vrat tog min kommentar vägen, jag skrev att jag instämmer i det du säger om kommunalpolitiken. Bra att du vågar sticka ut och inte lalla med.

Monica sa...

Ja Goran, det är jättebra att du också sticker ut, det är såna som vi som behövs om det ska bli någon ändring. På tal om annat, så tyckte jag att Ankan var lite insjunken i kinderna, vad kan det bero på?

Rolf sa...

Snyggt jobbat Tobbe. Såg Elvisinteriören på ditt kontor.
När jag inte tittar på 2½ män, brukar jag kolla en kanal som heter Net Geo Wild. Handlar till 90% om djur.
Ikväll ställde man sig frågan varför mammuten dog ut!
Det väl alla vid det här laget; Det fanns ju inga papputar.
Det är natt snart och mycket hockey imorgon. Sov gott!