tisdag 18 maj 2010

VA SKRATTAR BP-gubben Siewert åt? Inte åt de två mogna männen Tommy & Sören i Corvetten väl? Maffig front. Jag riktigt ser framför mig hur gubbarna glider fram och riktigt njuuuuuuuuuuuter.
MIN FÖRESTÄLLNING i Horn gick bra. Sa Frugan. Hon var med.
NU: Klippa gräset. Grannarna börjar snegla under lugg åt min oklippta matta. Men hårsvallet på bröstet avlägsnar jag inte. Knepigt. När jag växte upp impades man av karlar med en ryamatta på bröstet. Idag ska alla va kalklippta. Ingen ordning alls längre.
23 GRADER varmt!!!!!

6 kommentarer:

Monica sa...

Inte bara kalklippt
Helst renrakad

Rolf sa...

Beträffande håret på bröstet, så är det så att det växer inget gräs på racerbanor. Det är bara bögar som inte vill ha hår på bröstet, så låt det vara kvar.
Det ser ut som Siewert har en mick och försöker sig på en Elvis karaoke. Eller också sjunger han
"med dej i mina tankar".
Eller så står han och snackar slang. Hoppas att inte pumpen pajar.
Är det hans fru dom kallar premium, för hon är så
hög-och-tanig?
Hur går det för 3 kr ikväll?

NILS DACKE sa...

2,50

Helena sa...

Hårlöst & Lössläppt är bäst

Rolf sa...

5,-

Åke sa...

Vi har fått en ny lokalvårdare på jobbet. En isländska vid namn
Tekla Skurknässon. En jökel på att städa