onsdag 7 december 2011

Ser man på: Rolf härstammar från Åtvid. Han stiger ytterligare i Presleydentens aktning.
Barnfattigdomen i Linköping (å andra ställen): Det mest ruskiga är att den här gruppen (som alltså inte tillhör A-laget) inte existerar i debatten. De verkligt fattiga osynliggörs.
I Linköping idag. Frugan och Sofia åsså jag. Hemvägen var plötsligt rena isbanan. Se upp om ni är ute å rattar kärran i kväll.
Reflektion: Hur tänker de som kör om så asfalten ryker trots att det är snorhalt på vägen och mötande trafik?
Skrivit ut FredagsFrågan. Svår. (Tror jag). Haha!!!!!! Men herregud så många priser det drösar in. Var ska det sluta? Senast nu på ettermiddan hörde en man från Blåvik av å ville skänka egenhändigt stark å söt honungssenap. Fem burkar om jag minns rätt. Var finns min sekreterare & hjälpreda?

3 kommentarer:

Inger sa...

Jag kan inte börja förrän efter nyår.

Sussie sa...

Jag ställer opp, vilken lön betalar du?

Rolf sa...

-Hur mycket knark tog Charlie Sheen?
-Tillräckligt mycket för att döda
2½ män.
Har nu LCH Modo klara av detta ikväll????????????????????