måndag 26 mars 2012

"Din webbläsare stöds inte längre av Blogger", heter det plötsligt å jag uppmanas att prova Google Chrome. Alltid är det nåt, som drängen sa när han fastnade med snoppen i remmen till vedklyven.
Google Chrome får vänta. Frugan pysslar. I morrn bitti drar vi till Linköping å US. Operation på onsdag. Drar mig strax tillbaka till snarklådan. Fortfarande halvt matt efter helgens barnvakteri. Wilhelm, drygt ett år, ser till att hålla morföräldrarna i gång. Han älskar Elvis Pekbok men kan ännu inte säga Elvis.
Rolf väckte Presleydentens intresse tidigare i dag. När jag dimper ner på Cörren i Linköping har han lämnat in ett paket som är ämnat som vinst i FredagsFrågan. När den återvänder.
Återvänder gör Helena. Om två veckor ungefär. Helena, regelbunden kommentator på bloggen (du hittar hennes blogg till höger här på sidan), lyfte till Japan tillsammans med maken i dag. Det är därför Mjölby inte är sig riktigt likt.
Slutspelet i hockey. Mitt intresse är måttligt. Slutspel i innebandy. Mitt intresse är obefintligt.  Du drar jag täcker över fejset. Men först kolla så att de här radera läggs ut. Nu när jag inte stöds av Blogger längre. Alltid är det nåt.

2 kommentarer:

Rolf sa...

Google Chrome, helt värdelöst. Jag lurades att byta, men fick byta tillbaka igen. Bara ett tips.

Torbjörn sa...

Tack för tipset.