torsdag 27 augusti 2009

JERRY LEE --- Mia mejlar att hon köpt biljetter. Följ hennes exempel, folks.
HELENA, Queen of Mjolby --- kossa mu snart på väg till dig.
BILISTER -- två tokdårar blåste om mig från Kisa till Linköping. Zero sikt.
OSKULD -- funderar på när jag miste min svendom. Minns inte. Hon från Skänninge envisades med att hålla på sig, sen gjorde jag slut. Året var 1966. Sen träffade jag.... jo, nu minns jag.
FÖRSTA FYLLAN --- den minns jag.
NY opinionsundersökning och socialdemokraterna orkar inte heller där upp till ens 35 procent av de tillfrågades röster.
JANIS JOPLIN --- vilken pipa.
LITTLE RICHARD --- vilken pipa. Hur många av er har hans comeback-LP från (tror jag) 1964? Jag har den.
NY opinionsundersökning och Sverigedemokraterna hamnar åter över 4-procentspärren.
TAGE ERLANDER, Olof Palme, Ingvar Carlsson. Sen Persson, nu Sahlin. Känns inte riktigt så där övertygande och stabilt.
JAG plockar aldrig svamp.
LÄNGTAR till Överum, inte till Italien.

6 kommentarer:

Rolf sa...

Hur kunde du bli omkörd? Med den hastigheten. Tog du inte Lloyden?

rockabillyrebel sa...

du skulle köpt cadillac61 an jag tipsade om så hade du inte blivit omkörd

Monica sa...

Hellre omkörd och bortkommen
än omkommen och bortkörd.

Helena sa...

Kossa mu på väg, så snällt ! Parkerar mig vid postlådan.

Postbil25 sa...

Jag längtar till Italien. Kan bero på den goda maten och trevliga vänner där.
Jag längtar däremot inte till Berlousconi (stavas det så) Värre idiot har man knappast sett på den nivån.

Rolf sa...

Vem är Berlousconi?