måndag 31 augusti 2009

ROLF ÄR PÅ HUGGET. Den här mejlade han nyss. Håll till godo (nä, håll inte där!!!!):
Lennart från Kil är byns störste charmör. Han har alltid haft smak för motsatta könet. En ny kvinna som han aldrig sett tidigare dök upp på dansstället Sandgrund. Lennart bjöd upp kvinnan, och under dansen frågade han vad kvinnan hade för yrke.
- Jag är sexolog , svarade hon.
- Då måste jag fråga dig: Är det sant att italienare är de bästa älskarna?
- Nej då, svarade hon, vi har gjort studier om det, och det är faktiskt araberna som är bäst i sängen.
- Araberna??? Men jag har hört att turkarna har de största dolmarna, sa Lennart.
- Nej då, det finns studier på det också. Det är faktiskt finnarna som har de längsta sakerna, sa kvinnan ogenerat.
- Finnarna????
- Ja, men nu måste jag vara lite frågvis, sa kvinnan nyfiket:
- Vad heter du, som dansar så bra och frågar så mycket?
- Mohammed Mäkinen…

3 kommentarer:

raimo sa...

haha, hon har rätt vi finnar har längst

Åke sa...

för att komma till ja

Åke sa...

Jag tycker att vi i länet, borde få rösta om nästa landshövding.
Regeringen kan väl nominera 5 kandidater.
Istället för att pådyvla oss någon avdankad politiker, som dom inte hittar någon annan plats åt.
C-G Österlundh tror jag inte på som hövding för länet. Vad har han för kvalifikationer för ett sånt jobb? Det är skillnad på att sköta en kanal, jämfört med ett helt län.
Enbart PR-jobb räcker inte till.
Hur han har kommit på tal över huvud taget begriper jag inte.