torsdag 16 april 2009



SNYGGT 50-årigt arsle.

9 kommentarer:

Rosa Transing sa...

Mitt arsle(maken alltså) tycker att min bak är minst lika snygg och han blir aldrig lack på det, trots mina 51 år.

Torbjörn sa...

Nej, bil(d)en föreställer inte Rosa Luxemburg.

Rosa T sa...

Är det en släkting,eller?

Rolf sa...

En indisk profet uti Motala
vid bönetid vände sig mot Alah
och läste sin bön
under mystiska stön
det lät som att höra en ko tala

En boxare från staden Eger
sågs sällan vinna en seger
men en gång blev han full
och slog då omkull
ett rödvinsglas och en neger

...ser fram emot fredagsfrågan.

Rolf sa...

I dag gjorde vi tillslag i en knarkarkvart och kan Ni tänka Er.
Jag träffade Idi Amin´s kanske mer kända bror Amfet.

Jessi sa...

Ja, tänk om man har ett sånt snyggt arsle när man är 50... Fast jag har ju några år på mej att jobba på't.

Henry Ford sa...

Bättra på lacken och glöm inte cuprinolen i underredet.

Mia sa...

Halloj!

Du är ju duktig du som slutat med nikotinet.. Nu ska du få ett riktigt kärringråd av mig..Köp rosenrot på hälsokosten. den ger garanterad uppiggande effekt. Jag brukar mata min gubbe med det när han är orkeslös.

John Holmes sa...

Har ätit rosenrot i flera år, men den har inte satt fart på min rot.