torsdag 2 april 2009

BLÄÄÄÄ. Jag har nu Correns sportredaktion som grannar. Peter "Peps-odent" Mildaeus, Marcus "Fjunet" Nyenger, Per "Vadå tippa fel?" Bergsten kacklar bara en halvmeter ifrån mig.
FÖRST snusabstinens, sen hjärnskakning och nu sporten --- Gud har beslutat sig för att jävlas med Tobbe Gustavsson.
BESLÖT MIG FÖR att testa grabbarnas idrottskunskap. Det var som jag trodde. Noll koll. De hade ingen aning om att IK Wasas A-pojklag krossade Zeros på Z-vallen 1963. Här ses vi efter att ha krossat knäskålarna på Motalaynglen. (Bildlikt talat.) Minns jag rätt blev vi svenska mästare det året. Vilka killar, snacka om stil!!!!!!!!



2 kommentarer:

Rolf sa...

Du gick på sporten tidigt.

Auer sa...

Det där stämmer ju inte riktigt, Tobbe!
För när jag kom och tittade så sa jag ju direkt: men, är inte det där du, och så pekade jag på den lille killen nere till vänster, och visst hade jag rätt.