torsdag 23 april 2009

TYPISKT. Oturen grinar mej alltid i fejset. Nu har jag försökt att logga in på min spraymejladress. elvis.gustavsson. Så fort jag är är inloggad dyker en retlig ruta upp: Du är automatiskt utloggad på grund av inaktivitet.
Å I MORSE: Använde det nya kortet från Swedbank. "Fel kod". vadå fel kod, det ska ju va samma jävla kod som med det gamla kortet? Är varenda jävel emot mig?
SNART TILL STALLET. Tar in hästarna. Men först en sväng till Frugan. Solen vräker sig in genom fönstret. I morse va jag på vårdcentralen. PSA-prov. Lika bra att jag dör.

4 kommentarer:

Sacke sa...

Inaktivitet var ordet, lägg på ett kol.

Shakespeare sa...

Inaktivitet vet jag inte just, tobbe behöver nåt som piggar upp.

Inger sa...

Till Carl S Connor:
http://www.accessgenealogy.com/native/
washington/index.htm
Ifall du tänker om och beslutar dig för att bli indian chief trots allt.
Jag var väldigt intresserad av indianer då jag var i 7års åldern och bodde i Sverige. Har ingen aning om var intresset kom ifrån. Vet inte att någon annan i familjen pratade om dem. Medfött kanske?
Där jag bor nu, i nordvästra Washington State i USA, finns det tre indianreservat i närheten. Lummi, Snohomish och Tulalip. Leker med tanken på att lära mig tala Lummi.
Jag har en väninna som är Lummi. Hon brukade ha långt svart hår. Hennes mormor dog och hon reste upp till Alaska till begravning och kom tillbaks med kort svart hår. Då jag undrade varför hon klippt håret sa hon att det var stammens sätt att visa respekt för hennes döda mormor. Man lär sig mycket på att fråga.

tutt sa...

Vad fattas dig, gamle man? Varva ner vet ja.