torsdag 2 april 2009

TRODDE JAG kom på en bra idé. Gestalta Sveriges utveckling från 1962 (Twistin´Patricia) till idag genom Jerry Williams (sol)glasögon. Fick klart med folket kring JW och hörde mig för med folket kring Corren/NTs nya helgbilaga. Möttes av intresse Zero Noll Noll. Funderar nu på att göra intervjun ändå och låta den löpa i ett antal avsnitt på min vanliga krönikeplats i Corren.

VAD JW Gör just nu? Lirar på Rondo i Göteborg, fulla hus från starten i januari t o m extraföreställningarna i början på maj.

PS -- JW tycker idén är "jävligt ball".

5 kommentarer:

Rolf sa...

?? Förstår nada. Skulle du göra reportage i Correns nya helgbilaga
PAUS?(vilket idéfattigt namn förresten)
Jag hoppas och tror att ÖC blir nerringda/skrivna efter helgen, då man skrotat allt tidigare och bara kommer med nytt mtrl. Correns
läsare/lösare är nog i den övre medelåldern och förändringar ses inte med blida ögon.
Ni som ev. brukar kolla mina anagram, så återfinns dom numera i Linköpings-Posten och i Aftonbladets helgbilaga sedan 2 år.

Risto sa...

skriv skriv skriv
Jerka är bäst

Ronnie Sundin sa...

Inte plats i eran nya helgbilaga, låter inte klokt. vad ska platsa där i så fall.Vad är det för surmuller som bestämmer där?
Klart du ska intervjua Jerry!

Ronnie Sundin sa...

Jga har läst nya hlegbilagan. Bara skit, hur mkt kostar en sån att producera? Pengarna i sjön.

Lennartsson sa...

Jag håller med Ronnie, vem vänder sig Paus till? Men att säga nej till en intervju med Jerry W låter inte klokt