torsdag 26 november 2009


6 kommentarer:

Rolf sa...

Ikväll bär det av till Kniv & Gaffel och äta soppa med sked...till förrätt förstås.
Efter ett par Norrlandsbockar, bär det av till Cloetta C och lite hockey.
Semester imorgon med förberedelser inför advent och kommande flytt, pepparkakshusbakning med barn och barnbarn på lördag. Kul MEN rörigt också i glöggpannan. Trevlig helg!

Torbjörn sa...

Whole lotta shakin´..... var det i CC i fredags. Ska ni flytta? Till Kisa?

Rolf sa...

Inte mig emot men frugan kan inte ta ett steg utan att det är asfalt under skon. Vid pensioneringen blir det ett liv på landet. Problemet är bara att hon är 7 år yngre än mig, så det lär vänta på sig.
Nej till en stor fin lägenhet, längst ut på Nya Tanneforsvägen, med utsikt över Kind och Stångån och även serveringen vid slussen.
Balkongen är enorm, där 8 pers. ledigt sitter och äter.
Där ska jag sitta med kikaren och granska fågellivet och lite annat smått o gott. På tal om CC, så hoppas jag på en hel del Whole lotta shakin´i Frölundas målkasse ikväll.
Jag var faktiskt med och skrev delar av texten till LHC:s första
kampsång och sjöng även i kören vid inspelningen. Måste varit på
70-talet. Det VAR bättre förr.

Torbjörn sa...

"granska fågellivet".... jojo, kärt barn har många namn.

Rolf sa...

Eftersom man är näst intill ornitolog, så är jag intresserad av fönsterhaken, sittgöken och sädesskvättan m fl. Man vet ju inte annars, vad som kan dyka upp i linserna.

Rolf sa...

Oj då, fönsterhaken ser jag redan nu, utan kikare.