fredag 20 november 2009

SPRÄNG SOFFPROGRAMMEN. Drog på tv´n när jag satte upp löpsedlar på redaktionen i Kisa. Morron-tv brusade fram. Tre korkskallar på rad. Pratade tillgjort. Fula va de också. Å inget hade de att säga. Bara sätt där och vräkte ur sig nåt därför att så ska det va, och den skiten sprider sig med en hastighet som får Kindas värste gödselspridare att bli skitnödig av avund.
HELST ska det pratas om sånt som berör ett fåtal. Nån jävla "artist" som ingen hört talas om. Jerry Lee har alla hört talas om. Honom ska Frugan och jag se i kväll. Blir det bra insuper jag så mycket tändvätska att jag får ork att spränga vartenda fucking soffprogram i bitar.

5 kommentarer:

Helena sa...

Så ja, lugn å fin nu....


Vore kul mé Fredagsfråga....

Rolf sa...

????? har du inte läst Corren och fredagsfrågan?
Jag tror det är Uno Adolf Moss eller möjligen Olof Mods anus.
Ta´t lugnt med eldvattnet Tobbe, tänk på hjärtat, när nostalgiflimmret sätter in ikväll.
Ha det så fint och trevlig helg.
Hur går det för bloggarna med min helgfråga? Vore kul med ett svar från Rockbjörnen, som tyckte den var så lätt.

Torbjörn sa...

Aj fan, glömde. Kommer!

Rolf sa...

Var kommer du och vad har du glömt?

Helena sa...

Tack !