onsdag 16 december 2009

BACK AGAIN. Måste skärpa mig, vet inte vart tiden tar vägen. Min frånvaro har följande orsaker: Att, som jag gjorde i helgen, svara på 200 mejl (FredagsFrågan) kräver sin man, och så har det varit julbord på Johannas café där jag agerat jultomte (som sen iklätt sig skepnaden av städare).

PAOLA OCH ANDERS SVENSSON har juldekorerat Capricen inför julen. Härligt! Paola skänker en unik, egenproducerad 2010-kalender som pris till årets sista FredagsFråga. Den lär locka svarare --- liksom de priser som Skatteverks-Rolf bidrar med, oj oj oj!!!!!

ANNARS? Känt mig halvrisig de senaste dagarna. Brukar jag alltid göra drygt en vecka före jul. Värst av allt: Har inte kunnat besöka lilla Selma på grund av min förkylning. Inte sett henne på flera dar!!!! Fatta att det svider.

Inga kommentarer: