tisdag 29 december 2009

Å VEM är ute med containerlastbil om inte Anders Blom. Paola Svensson följde med honom ett arbetspass, med kameran i högsta hugg. Anders knallar omkring på isig snö och drömmer om Våren --- då han drar iväg med sin Ford Skyliner 59.
PAOLAS bilder från äventyret med Blom, kanske dyker de upp på hennes hemsida http://www.paola.svensson.dinstudio.se/
ANNARS? Jovars. I går kväll, sen jag tvättat bilen och frös, dök jag ner i Elvis-pluntan jag förärats av Helena, Queen of Mjölby. Två rejäla supar. Magiskt gott. Jack Daniel´s --- trodde jag. Sen skrev Helena att det var skotsk whisky, men jag undrar allt....

1 kommentar:

Rolf sa...

Mest överskattad; Winnerbäck, tack för det Tobbe. T o m Lundell har växt i mina öron/ögon sedan Linköpingssonen äntrade scenen.
Årets sista fråga kanske kommer i em. Ni kan väl knappt bärga Er, förstår jag, med tanke på hur intresset varit tidigare. Bortsett från Monica förstås.