tisdag 10 februari 2009
FÖRFÖRISK PRILLA. Jerker på Corren mejlar mig ett pressmeddelande från Swedish Match som berättar att företaget lanserar ett nytt snus som byter smak fyra gång per år. Prilligt är bara förnamnet. Varför Swedish Match storsatsar på smaksatt snus? Därför att bolagsgubbarna som tjänar miljoner på att vi stoppar in skit under läppen upptäckt att Tobbe skippat prisen. Men jag går inte på deras förförelsekonster. Snus luktar skit, spelar ingen roll hur vackra dosor det placeras i. (Fast visst saknar jag snuset, men det skulle jag aldrig medge öppet å offentligt.)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
4 ggr/år! Så länge har man väl inte snuset inne, så att man känner när smaken förändras, klart har man tur just den dagen så.
Jag undrar varför dom kallar mig Beirut, den är ju bombad?
Skicka en kommentar