torsdag 26 februari 2009

RADER FÖRE KASKEN

GOMIDDA alla trallande transvestiter, malätna monarkister, bakfulla blottare & alla andra. Jag ska snart till Kasken å vräka i mig ärtsoppa å pannkakor. Sen drar jag vidare till nåt som heter PROs Samorganisation och eldar massorna med ett välformulerat tal. Hörde jag rätt så började gamlingarna köa redan i går kväll. De vill sitta långt fram så de hör.
AFTONBLADET skriver att det är oklart vem som ska stå för kalaset när Victoria och Daniel legitimerar snusket. Vadå oklart? Den dag mina döttrar gifter sig vet jag vem som pröjsar. Regeringen förklarar att den är berdd att ta kostnaderna. Inte för mina döttrars bröllop men för Vickans. Surprise?
KEEP A KNOCKIN´-- you CAN come in.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det betalar väl (p)ap(p)anaget.
Så mycket pengar Tjabo lagt ut på brudar genom åren, vore det skam om han inte pyntade Vikkans gängelse.