fredag 13 februari 2009

TREVLIG HELG

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jerry, alltid bra!!!! Jag försöker få med Hasse på att åka ner till Göteborg och se honom.
Trevlig helg!

Anonym sa...

Oj, nu skriver jag under "fel" inlägg (inget ont om Jerry W) men det går bra, hoppas jag. Jag instämmer i vad du skriver om DI, den är nödvändig för den som vill förstå vad som händer när kapitalismen krisar (igen). Men det är naturligtvis viktigt att komplettera med andra källor, LO-Tidningen, DA.

Anonym sa...

Torbjörn, pliiiiiiiis, har du några bra idéer om vad jag kan läsa, helst något jag kan låna innan biblioteket stänger idag. Jag lånade några av böckerna du skrev om till Julklappstips om de var bra så jag litar på dig (men inte alltid när det gäller politik, haha). Ha det bra i Vadstena!
PS, läser de dethär innan ni åker kan du kanske svara?--DS