tisdag 10 februari 2009

TRE FORNMINNEN å en landshövding. Jag letar febrilt efter bilder som visar mig i min fulla prakt. När jag hade hår på skallen och snus i käften. Här ser du en bild. Han som tittar fram mellan brudarna heter Björn Eriksson och är landshövding. Han är dessutom ordförande i Östergötlands Fornminnesförening och hösten 2007 fick jag, Annika Johansson (t v) och Kerstin Nittérus ta emot pris av fornminnesföreningen. Det kändes stort.
--- VA VA DÄ jag sa, du ä ett fornminne! vrålade Pontus/Lillpojken när jag tillkännagav att jag var en av dom som skulle tilldelas det pris som smäller lika högt som vilket jävla Nobel- eller Fredspris som helst. Hur går det ihop förresten, att den som får ett pris slutar snusa? Hahahahahahahahahahahahaha. Fy fan så snygg och stolt och glad och lycklig och rik jag var när jag snusade, hade håret kvar och ingen känning alls av hjärn.... va heter det när man slår i huvet och drabbas av ont och yrsel????????
TORBJÖRN LINDQVIST tog bilden. Han jobbar på Corren, men är i övrigt helt okej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA JAG GILLAR DIN BLOGG
MEN SKRIV MERA OM ELVIS

Anonym sa...

Jag utgår från att det är ett montage då jag omöjligen kan tänka mig att landshövdingen vill visa upp sig på bild tillsammans med den vänstervridne raggarslusken längst till höger.

Anonym sa...

En del visar gärna upp sig med vem som helst, bara för att få publicitet. Inte dom anonyma förstås. Dom fastnar nog inte på
bild. En del syns inte i spegeln ens.

Anonym sa...

haha#smler#hjärnskakning heter det

Anonym sa...

När varulv heter det.