fredag 13 februari 2009

MÅD OLOFSSONS NYA (C)AMPSÅNG

17 kommentarer:

Anonym sa...

*gapskratt*haha
Hej Tobbe, det var ett tag sen nu. Jag kommenterade mkt i din gamla blogg. Jag arbetade då på Tornby som deltidare o. aktiv i Handels, nu går jag KY-utb. men har kontakt med mina fackliga kamrater och fd arbetskamrater.
Krisen påverkar redan handeln på Tornby och andra ställen. Eftersom många är deltidare o. går på s.k. lösa kontrakt får de sluta utan att det slås upp i media. Det är många som slutat, det kunde vara ngt för Corren. Jag grattar i efterhand!

Anonym sa...

I väntan på Tobbe´s fredagsfråga tänkte jag ge Er nåt att bita i.
Söker en statsman/kvinna. Föddes hundra år efter rumänska Carmen som gillade Oh Carol och var kusin till Gustav V, såg dagens ljus.
Nästan som en saga, startade karriären i luften. Det lär vara svårt för personen att hitta en groda att kyssa(lättare för Tobbe)
men kysser nog hellre någon av sin egen sort. Arbetar mycket övertid men trots detta är chansen stor att bli gammal, då medellivslängden i hemlandet är bland den högsta i världen.
Behöver du hjälp ring inte Poolia, ring fröken Ur.
Första pris: ÄRAN!

Anonym sa...

Lös nu det här innan Ni super bort alla hjärnceller.
Vem vill ha pris? och vad?
Vi kan ha dragning på bröstkorgen.
Första pris en skinka, andra pris hela arslet.
Jag är bergis på att Observer löser detta, han som är så smart

Anonym sa...

Rolf.....
Putte Svärd,
Damernas värld.
Köp en lott vinn en skinka,
Köp två vinn hela arschlet
Jag nöjer mig med första priset.
En skinka

Anonym sa...

En gång när jag satt på bussen steg Putte Svärd på och sa,
Höran alla ta mej på balla och kör mej till Valla.
För många år sedan på Café Vega sa Putte när han fick frågan om han ville ha en äggmacka.
Nu har jag ätit äggmackor i 300 veckor, jag tror det räcker.
Jag har läst att den här rimfobin är ett förstadie till en sinnessjukdom. Jag vågar knappt rimma fläsket,som brinner.
Fredagsfrågan då Era lymmlar?

Anonym sa...

Ja, nu blir det bara för mycket, åtminstone för en skalle som fortfarande är hjärnskakad.

Anonym sa...

När skakningarna har upphört, återkom gärna med lite tips till oss ovetande.

Anonym sa...

Morgan!
Är det Putte Svärd som du undrar över?
http://archive.corren.se/archive/2005/12/2/igibi04wxq0mt1f.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-7

Anonym sa...

Näe honom känner jag till. Även hans bror Göte.

Anonym sa...

Personen jag söker är väldigt sexig och omgivningarna flata..
NU DÅ!

Anonym sa...

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonym sa...

Sluggo med Lisa´s hjälp fixar du detta.
66 år och lesbisk(sexig o flata)
Tack för att du hör av dig åtminstone.

Anonym sa...

Detta borde Tobbe fixa lätt om hjärnskakningen släpper. Sina meningsfränder har man väl koll på.
Ta mera is i groggen, det är i alla fall roligare att va´sjuk

Anonym sa...

Jag tror jag vet; Islands statsminister Johanna Sigurdardottir. Hon är 66 år och lesbisk och fröken ur heter Johanna.

Anonym sa...

Jag tryckte fel och är inte anonym.

Anonym sa...

anki är smart, jag kom inte på det fast hon måste det va

Anonym sa...

Varför måste jag det?