onsdag 4 februari 2009

"VISST ÄR JAG......."

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ett dagsaktuellt inlägg, tack för den!

Anonym sa...

Ni som kan tänka Er lite annat stuk än Jerry Lee och hans gelikarär är välkomna till Frimis ikväll 19.30, då Great Jazz Club presenterar Jann "Loffe" Carlsson med stjärnkvartett. Lite svängig jazz över en tallrik pytt och en kall pilsner, är aldrig fel(med eller utan snus)

Anonym sa...

jazz????????? tack för inbudan men no thanks

Anonym sa...

Jazzådu, var inte intresserad, inte ens av pytt o öl.
Hästjazz= country går bra förstås.
Hoppas att vi ses i Vadstena i sommar. Jag skrattar hellre i en Cadillac, än i en VW, ett tips.

Anonym sa...

Halloj Tobbe, fick en kul utmaning av Libby igår, som för övrigt har den helt underbara bloggen http://femtiotalsjakten.blogg.se - missa inte att kolla in den. Vad var utmaningen då? Jo, att publicera 4:e bilden ur 4:e mappen man har i sin dator och sedan skicka utmaningen vidare till 4 bloggare. Få se nu vad som gömmer sig i din mapp...

Anonym sa...

JAZZ HA HA HA. Kommer du ihåg min kommentar till bruden som frågade om din musiksmak. WOAHAHAHA!!Rolf? AHA! ROFFE KARLSSON?JAZZ, TRUMMOR, nu hajjar jag vem du är Rolf! Du är LOFFE.

Anonym sa...

ha ha TUTT är galen men skitkul å jag tror hon har rätt ROLF är LOFFE

Anonym sa...

Trummslagar´n var liten och satt.

Anonym sa...

Kommunistsympatisören Palme här. Det förvånar mig inte. Trevlig helg.

Anonym sa...

Det förvånar mig inte att Observer är här igen.

Anonym sa...

observer --- träd fram med ditt namn så ska du få en valfri bok, inbunden bok med Olof Palmes tal.

Anonym sa...

Jag vill ha den där boken du lovar om jag erkänner att det är jag som är Observer.

Anonym sa...

Tutt = Observer!!??
personlighetsklyvning eller?