fredag 6 februari 2009

PAOLA skickar mig en utmaning. Presentera den fjärde bilden i den fjärde mappen i din dator. Vadå mapp? Jag känner mig som en mupp. Men nu tror jag att jag hajjar va som menas med mapp. Fjärde bilden är den här --- men jag får den inte rörlig så vill du se hela serien -- som en varning inför helgen -- så hänvisar jag till http://presleydenten.bloggspace.se/
PAOLAS hemsida är http://paola.svensson.dinstudio.se/
PAOLA hänvisar till http://femtiotalsjakten.blogg.se/ --- den ska jag kolla in.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om en liten fredagsfråga, för hjärncellerna.
Jag söker en journalist.
Han föddes samma år som den första svenska ljudfilmen visades.
Han har sålt i 200 miljoner ex och översatts till 60 språk.
Han åkte till Sovjetunionen i en
Merca cab. Oavgjort i schack kan vara till viss vägledning.
Lycka till

Anonym sa...

Rätt svar måste vara Torbjörn Gustavsson, Hjalmar Brantings väg/Elvis Presley Boulevard, Kisa.

Anonym sa...

Hur är det med hjärnskakningen?

Anonym sa...

NU SKA TOBBE PÅ GUBBFEST.
Är några hjärnceller mot förmodan kvar så försvinner de i kväll.
Trvelig helg allesamman!

Anonym sa...

Full o full man kan väl snubbla.
Loffe igår var fenomenal. 72 år och så djävla duktig som
trum-petare. Däremot var han lite disträ, när vi pratade Göta kanal3.
Kanske dags att dra sig tillbaka.
Svaret på fredagsfrågan kommer på söndag. Gissar Ni rätt och lämnar adressen, kommer det en lott på posten, jag lovar.

Anonym sa...

Vilken jävla tönt du är ROLF ! Hur fan kan du snacka med LOFFE om Göta kanal? Han var inte ens med då jag åkte från Söderköping. Jag tror inte ens han åkt på kanalen. Hö! MEEEN! Trumma på du det funkar i djungeln också.Din lilla fråga fick du svar på, men det dög inte. Jag svarar samma, det måste vara Tobbe om han nu påstår det. Fast han giddrar ju mycket om annat också...

Anonym sa...

och varför ska jag inte prata med Loffe om GK 3? Förstår inte vad du menar Tutt, är du trutt?
Rätt svar är inte TG, försök igen.
Har du några hjärnceller kvar då?

Anonym sa...

Tintin, som sagt och frisyren fick han på köpet i Mercacabben, på väg till Sovjet.