torsdag 24 september 2009

FREDAGSFRÅGAN I CÖRREN

VEM ÄR ÖSCHÖTEN? Vet du det kan du vinna en signerad bok av honom/henne, eller Leif G W Perssons ”Den som dödar draken”, eller Trisslott. Eller besök av mig.
Okej, då kör vi. HON/HAN föddes när Elvis och ”Surrender” toppade Radio Nords topplista. Öschöten är inte född i Stenbockens tecken, hon/han är tvilling, dvs social, nyfiken, charmig, intellektuell, vitsig. Gillar inte personval men fick nära 18 procent av rösterna i personvalet 2006. Har ett mördande intresse för livet på landsbygden.
SVAR SENAST måndag 10.31 till torbjorn.gustavsson.se eller Torbjörn Gustafsson, Corren, 581 89 Linköping.

7 kommentarer:

Brita Honhaj sa...

Jag chansar på trummisen Robin Hajhat.

Jätten Norrbok sa...

Det kan vara Tina Bahr i Hjo också.
Hon levde visst på brännvin, vatten och bröd.

Bettans krypin sa...

nu förstår jag va du menar rolf

I love Hjo sa...

Norrhok heter jag men är som en öppen bok.

Åke sa...

Kvinnan sitter framför TV:n och tittar på matprogram, då mannen säger
-Varför tittar du på det där, du kan ändå inte laga mat.
Kvinnan - Du tittar ju på porrfilm.

Herr Kent Jäv sa...

Jag läser Hjärna en bok på Verket.

Stellan Stiltje sa...

Gu´ske löv att dä ä freda igen.
More actiiioooonnn!