torsdag 10 september 2009


VI SES PÅ ULRIKA MARKEN

5 kommentarer:

Rolf sa...

Now we´re talking. Såna bilder lättar upp tillvaron.
Ni skulle varit på Nang´s kitchen igår. Lalla Hansson var toppen.
Vår kräftskiva på jobbet slutade ca 20.00, så man hann precis.
I höst kommer Lasse Tennander, Loffe Carlsson mfl, boka bord i tid. Ikväll är det Dennis Östryd med trio och stråkar på Frimis 19.30. Så där äter jag min kvällsmat. Vi ses!

Ulrika Karmen sa...

Vi ska ha kul i Arnemark. Hoppas att få möta Lena Rimkruka,Rune Kilamark,Marina Kurlek,Erik Armkulan, Karl i Kamerun,Raukmiraklen och Marie Klunkar som gör Kirunareklam.
Alla dessa lustiga ord/namn är anagram på orden ULRIKA MARKEN, ses där.

Sussie sa...

Hej

Sussie sa...

Hej Tobbe, kul att se att du fortfarande bloggar. Flera av "gamlingarna" från bloggspace hänger med, ser jag. Hej Helena!!!! Mycket har hänt sedan sist, jag separerade och är nu tillbaka i barndomsstaden Västervik där jag arbetar som inhoppare i äldrevården. Det blir inte många timmar och jag letar vik eller helst stadigt arbete inom handels.
Som ung tjej red jag och nu har jag tagit upp ridandet igen, jättekul!!!! Jag måste också göra slag i saken i gå med i en S-förening, det behövs nu när borgarna raserar allt. Ha det bra allihop!

Åke sa...

Vem rider du?