tisdag 2 december 2008



TUTT, moderat, härligt galen kärring i Valdemarsvik, lovar rösta på sossarna om Mona Sahlins plockas bort och ersätts av en riktig snygging. Hallå, tutt --- jag kan avslöja nåt: På partikongrressen nästa år ersätter JAG Mona Sahlin. Snyggare kan det inte bli. På bilden ser du mig under ett officiellt statsbesök på Electrolux i Motala. Damen som gläds åt min närvaro är Maggan, härlig kvinna som nu njuter av sin tillvaro som pensionär. Bilden togs av en av mina Hovfotografer, Åke Karlsson, Corren. Fråga om du får poströsta redan i dag, tutt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ställer upp som kulturminister

Helena sa...

"När man röstar rött, kommer man även rösta sött"
Är det så TOBBE menar ?? Njaaa...

Anonym sa...

Vilken jävla PANIK...Det blir sossarna som kommer igen nästa val iaf. utan min röst... Stig Strand babblar en massa skit under alla åk, och han har FEL FEL FEL nästan jämnt. Han är urusel.. Är det så att du kommer till makten nån gång så har du ett fans i Viken.

Anonym sa...

Eftersom den här bloggen vimlar av Elvisexperter och fans, så hoppas jag att Ni klarar av mina lördagsanagram i Corren 6 dec vid sidan av Hälgekrysset. Skam vore det annars. Skicka gärna in vykort och vinn trisslott

Anonym sa...

Du som tydligen har bomber borde bli försvarsminister.