onsdag 14 januari 2009




STILL SNUSFRI. Gått 16 timmar sen jag slutade. Stövlade in på Hemköp, köpte inget snus. Ha! Där gick kärringen Olofsson och resten av slashasregeringen miste om några extra skattekronor. Radions P1 sänder partiledardebatten i riksdagen. Jag lyssnar inte. Jag skriver lokalt för Correns Kindasida. Ja jävlar. Jag är unik. Politisk krönikör och lokalskribentjournalist. Knegat så i drygt ett år. Trodde ett tag att ledningen var intresserad av hur det funkade eftersom den här modellen aldrig tillämpats tidigare. Inte hört ett skit. Blir väl nåtslags jävla medarbetarsamtal längre fram. Medarbetarsamta! Vilket skämt. Käkar vingummi. Mal käften ur led. Är Maud Olofsson verkligen så ful som hon ser ut på bilden?

1 kommentar:

Anonym sa...

Har kört med dubbla inlägg av snus i underkäken. Pga det ekonomiska läget, har jag skurit ner till ett inlägg och däruppe istället, dvs en
PRISHÖJNING.