tisdag 16 juni 2009

QUESTION TO MARILYN

FINNS EN FRÅGA till dig, Marilyn, aningen längre ner.

6 kommentarer:

Metallarbetaren sa...

Iofs heter jag inte Marilyn, (det var hon som skulle svara), svaret är ändå NEJ!
Gillar du inte dina läsare, är vi för tråkiga ?

Wordpress ?

Torbjörn sa...

I just LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV my dear readers men Correnbloggen känns ju inte så där överdrivet het och sexig och kåt till utseendet.

Fräcka Putte sa...

Du får döpa om den till Correnblottaren.

Torbjörn sa...

Hej och gomorron, Rolf!

Rolf sa...

God middag Torbjörn.
Igår var jag nere i Risebo och drog upp öring och regnbågsforell,som grillades omgående på stranden...hhhhhmmmmmm!
Man åker till Åtvid och vidare mot Kisa några km, sen bär det av ner i djupa skogen, faktiskt i Kalmar län med bara 2 mil till Gamleby.
Vilket ställe, vilken idyll.
Fina moderna stugor att hyra för ca
2 000,-/veckan. Sverige ÄR fantastiskt.

Helena sa...

Haha, du är rolig du ! Kan bara tala för mig själv, kvittar helt om din blogg inte "känns" något av de adjektiven du eftersträvar.
På bloggspace är det ett helt annat stuk, håller med. Men bättre, inte då.....

Jag gissar att Metallarbetaren menar att det skiljer sig på läsarna mellan bloggportalerna, om det stämmer vet jag inte ?