torsdag 17 mars 2011

SMHI flaggar för snökaos med uppemot 15 centimeter nysnö. Jag bryr mig inte. Vi slipper jordbävning, tsunami å radioaktivt regn.
KÖRS i jösse namn --- så sa min älskade Mormor när hon var glatt överraskad --- så många härligt positiva reaktioner som fortsätter att strömma in sen det blev klart att HåkanJuholt vill bli Hövding för den för någon månad sen utrotningshotade stammen Socialdemokraterna. Benny Johansson, Inger, Che Guevara, Fredrik Wahlberg och Bettan kommenterar under inlägget av Juholt längre ner, å min mejlbox går kanske inte glödhet men mångmånga skriver å berättar att det känns som att det äntligen går att vara Stolt Sosse igen.
PÅ BIL(D)EN ser du Jane, en av mina två sekreterare som administrerar FredagsFrågan. Blir det ont om priser så lottar jag ut henne.

4 kommentarer:

Bertil sa...

Tydligen innan toppless blev inne.
Vilken ätt tillhör hon?

Rolf sa...

Vilken glÄTTig spÄTTa, det känns som hon är den rÄTTa och man kan inte titta sig mÄTT....hon har ett
sÄTT som får alla män......

Torbjörn sa...

att tro att dom är i himmelen....

Rolf sa...

sjunger PLURAlis majestatis... det är JAG.. det är JAG!