tisdag 25 oktober 2011

Fan så sent det blev. Fick kasta om i planeringen sedan Södra Timber meddelat att de stänger Kindasågen över jul- och nyårshelgerna. Men nu är det kväller, snart.
Rolf är bara för god. Idag meddelade han att han bidrar med ytterligare två t-shirts med Elvis till FredagsFrågan. Eller om jag behåller en för egen del. Elvisrummet du vet.....
Kolsäckar utanför fönstren. Becksvart. Allliansväder.
Britt-Marie smsar å frågar sedan jag smsade henne att jag gjort värsta Elvisfyndet på tradera. Hemmets Veckotidning från 59 med Kungen på omslaget. Blev billigare än det numret brukar eftersom bilderna inne i tidningen var urklippta. Men jag ska rama in förstasidan så vadå. Ett komplett exemplar av den tidningen betingar annars ett pris på minst 2 000 kronor. Nu 335 spänn.
Nu går jag hem. Nä. Åker bil. Oskar står å stampar å vill ut.

10 kommentarer:

Rolf sa...

Det är en t-shirt och en hoodtröja med huva/luva och den tycker jag att du Tobbe ska behålla till Elvisrummet. Svart med Elvis autograf på framsidan och en kanonfin bild på ryggen och riktigt god och fin kvalité.
Det kommer flera överraskningar framöver.

Monica sa...

Självklart att Tobbe ska behålla en Elvis T-shirt, han har ju aldrig vunnit något på FF.

Benny Johansson sa...

Bra talat Rolf och Monika, Tobbe ska självfallet ha en tröja till Elvisrummet, fattar jag rätt så lottar han ut en hel del gena grjer så det är inte mer än rätt.

Rolf sa...

På tal om överraskningar FBK-LHC
3-0!! Ännu en djupdykning med bottennapp. Nu var vi där igen med dessa förbannade utvisningar.
Jämtin borde byta namn till JÄMTUT.
Han har hittills 1 269 utvisningsminuter, 21 timmar. Han framstår som en hjälte i massmedia och av tv-reportrar(jmfr bad guy) Djärv i särken/LHC borde ge honom löneavdrag. Man vinner INGA matcher i utvisningsbåset. Lär Er det nån gång.

Pucken sa...

LHC är ett enda stort bottennapp

Rolf sa...

Tack Pucken. Trots att du inte träffar dom så ofta, eller dom dig, så verkar du veta vad du pratar om.

Helena sa...

Klart som de andra säger, behåll en tröja själv!

Liten rar "konversation" mellan Rolf och Pucken. Kunde inte låta bli att fnissa.
Jag är ju en av dom, vet att det finns fler..., som inte tycker att LHC är något att skryta med eller om. Ursäkta Rolf o ni andra. Men håller med om uppryckning, ialla fall med att hålla sig på isen och inte i utvisningsbåset.

Rebecka sa...

För mkt hockey och annan sport i Tv och radio, sen måste det sitta en hel rad av karlar i kostym som sätter betyg och kommenterar.

Inger sa...

Jaa du, Rebecka.Många kostymer o mycke sport ä dä!!!

Monica sa...

Jag instämmer med Rebecka och Inger.