fredag 28 oktober 2011

Presleydenten Has Left the Building.

8 kommentarer:

Torbjörn sa...

Utloggad för evigt? Känns rätt bra.

Sven sa...

Ja, du Torbjörn - nu har du kommit in på de stora och existensiella frågorna.
Redan den gamble engelskmannen Sheik Spiir brottades med samma problem: "Tobbe or not Tobbe - that is the fråga?" funderade han över redan cirka år 1600.
Okay, om du nu är lost in space så tolkar jag det som att du har fått förfrågningar från partistyrelsen om du vill axla en urblekt röd och luggsliten mantel.
Om inte - så tänker du börja njuta ditt otium. I såfall har jag bara ett råd, en uppmaning: NJUUT!

Bettans krypin sa...

haha, detdär har jag sett förut Presleydenten has left the building, jag slår vad om att du är tillbaka om max tre dagar:)hallå sven tobbe or not to be var rolig början lördagen:))

Rolf sa...

Left the blogging? Never.

Benny Johansson sa...

Tobbe or not Tobbe, är Sven och Rolf samma person?
Jag tror inte heller att han blir borta så länge.

Rolf sa...

Benny, Sven och jag är inte samma person. Tobbe or not Tobbe, var ju väldigt fyndigt, må jag säga.
Jag hoppas att han återkommer, efter välförtjänt semester. Inväntar hockeyn, ska det bli JÄMTIN eller JÄMTUT? that´s the question, som Hamlet sa. Komentar senare. Fortsatt trevlig helg på Er bloggare.

Rolf sa...

Kommentar förstås!

Rolf sa...

Gerber var görbra, borde få en gerbera. LHC vann på en spark och Hlinka sig igenom en halvdan match. Dom borde vinna med mer övertygelse och inte på det berömda hårstrå´t.
Per Aspera ad Astra.