torsdag 20 oktober 2011

FREDAXFRÅGAN CÖRREN

Vem är X? Inte skomakare, men blir vid sin läst, dvs moderklubb, som har ett lysande facit och vars arena fick sitt namn när Elvis var ett år.

X debuterade i landslaget tillsammans med ett kraftfullt, brett leende bollgeni från Malmö. Spelat i 3 allsvenska klubbar. Var X med den magiska vänsterfoten bor? En av vinsterna ger ledtråd.
Rolf Axén, Linköping, återvände just från Kreta. Därför dignar prisbordet: Rolf sponsrar med skamligt läcker t–shirt (Elvis!) och ugnsset från Kreta (grillhandske, grytlapp m m).
Vidare: Hellfire, berättelsen om Jerry Lee Lewis (bok) samt Fredrik Frallan Jonsson med vänner i Kisa kyrka (dvd).
Makalöst generösa Gunilla Persson, Motala, sponsrar med 5 Triss. Corren med lika många.
Svar senast måndag 14.09, Torbjörn Gustavsson, Corren, Stora torget 5, 590 37 Kisa, torbjorn.gustavsson@corren.se, sms 0708 280609, meddelande Faceboook.

10 kommentarer:

rebecka sa...

fotboll??? hur många finns det att välja på/suck/

Rolf sa...

Du har ju ledtrådar Rebecka. Återkommer i morgon och hoppas att du löst FF då.

Rolf sa...

Du har ju ledtrådar Rebecka. Återkommer i morgon och hoppas att du löst FF då.

Monica sa...

Jag tror att jag kan svaret

Monica sa...

Jajamän, svaret var rätt, jag är så stolt och nu ska jag glänsa när gubben och jag brunschar och äter risgrynsgröt och skinkmacka

Magnusson sa...

Kan nog svaret pÅFF.

rebecka sa...

kom med mera ledtrådar då

bibbi vitamin sa...

Bra Magnusson, men det är ju flera att välja på där!!

Anonym sa...

Ring Kicki hon kan allt om vänsterhänta ...

Magnusson sa...

Anonym....det är väl inte handboll det handlar om.